Tid för sängen?

Ja, det börjar väl bli tid för sängen kanske?
Chefen sa till mig innan jag gick från jobbet att jag skulle komma imorron. Och så ringde han innan ikväll och sa att jag inte behövde komma.. AAAH! Troligtvis ska jag inte jobba förrän på lördag.. Det blir bara mindre jobb, så jag börjar fundera på om jag verkligen kan spara till mobilen? Eftersom det bara blir mindre jobb, så får jag ju mindre pengar.. Självklart ska jag se efter annat jobb också!
Så vad händer imorron? Köra fyrhjuling kanske, eller göra nåt annat?
Nu ska jag gå och nanna. Go natt !

Becka till fredrik: - Fågelmördare!
Jag: Ha ha! Där fick du får kylskåpet!
Backenhoff: Va? Har ni fåglar i kylskåpet?



I see you

Kommentarer
Postat av: Benny

Ahahahah Smart brud !! ! Jodå hela kylen full. Hittar du dom? :P

2008-09-15 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0