Väntar på bättre tider

Här sitter jag i badrock och turban på huvet. Får nog snart göra mig iordning :P Men jag väntar på att bilen ska komma hem.

Imorron blir det jobb, men inte förrän halv sex. Så sent har jag aldrig jobbat :p ha ha! Men så klart blir det disken som gäller då :) Lilla Anna ska inte jobba ju, BIAAAATCH :P ha ha! Ja ja, jag o Christina kan ha skit kul!


Denna bilden fick jag av min kusin idag.  Självklart från min student :) Hela familjen Olsson + Oma, Jocce, Niklas och Malin. Jag gör nåt konstigt med mina ben ser jag :P


Nu ska jag verkligen göra mig iordning. Nu blev det bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0