Why so serious?

Nu är jag hemkommen från festen. Så klart så blev bråk mellan småglinen. OMG! Allt började med att en kille råkade knuffa en annan kille.. Tramsigt rent ut sagt! Ajja... jag fick alla fall köpt öl till pappa :D ha ha! Där kom ett par killar och sålde öl för hundra spänn flaket, det är ganska billigt, och jag hade sagt till pappa idag att jag kunde köpt öl till honom när jag ändå var på systemet, men istället fick jag ett halt flak :) bättre det ju.
Izzi sitter här i min famn och vill bli kelad. Varje gång jag skriver så pussar hon på mig, hon är så gullig :D hi hi.
Nu ska jag gå och tvätta av mitt smink, sen ska jag nanna. Jag är nykter och trött :P
Go natt och Ciao!


Jag och Izzi för nåna år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0