Yrkesförarutbildning.

Ja, nu är jag hemkommen från Marre och har slängt i mig lite mat. När jag kom dit var också Linn där, marre skulle slinga hennes hår. Så det tog ännu längre tid, för jag trodde att jag bara skulle färga marres hår.. Hon hade inte sagt nåt om att Linn också skulle bli färgad.. Nåja. Vi hade roligt alla fall. och jag fick nummer så att jag kan ringa till lastbilsskolan imorron. Jag vill ju ta lastbilskort, och det vill Linn också, så det blir roligare om man är två ju :D Sen är det ett plus om båda kommer in :) he he.. Nu kommer pappa bli glad :D ha ha!

Usch, nu ska jag gå till sängs tänkte jag.. Mycket att tänka på.
Go natt och Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0