Ystad.

Det blev en liten tripp till Ystad med mamma och Tessan, det blev jysk och rysta. Men hittade allt på rysta. Jag fick med mig nåt också hem :)

Ett moppset i guld, så coolt :D ha ha!


och så blev det parfym och raklödder. Billigt och bra :) Parfymen luktade faktiskt gott, varför lägga flera hundralappar på parfym när det finns billiga som också luktar gott?



Och så blev jag klar med städningen precis. Så fint det blev :D Men jag tog inte värsta grovstädningen, jag orkade faktiskt inte,. Jag får ta det till jul eller nånting. Fan va jag lääängtar till Julen :D

Sovrummet Före



Efter



Garderoben
Före



Efter


Så nu tänkte jag ta ett fotbad, jag köpte också en liten badbalja, perfekt till fötterna :)
Det kanske blir ett inlägg innan jag lägger mig :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktiga bettan :D Vad fint det blev!

2008-09-22 @ 21:48:28
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0