Camilla 23år!

Jag är verkligen inte på humör idag att skriva, så jag tänkte att bilder säger mer en tusen ord, det räddar mig ;)
Festen var jätte trevlig igår, som man alltid har med tjejerna ;) Sen på kvällen åkte jag och lotta ner till Celtic baren, tack benny för du körde oss. :) Men där nere var ganska dött. Vid halv två tiden gick vi hem till Johannes och käkade mackaroner med smör och ketchup :D ha ha!
Lotta och jag har verkligen varit jätte sega idag. Vi vaknade vid tio tiden.. satt i soffan och snacka till tolv, gjorde oss iordning och körde till svampa grillen vid tre tiden. Sen körde vi ner till gun's och åt en glass :)
Lite kortfattat, men nu får ni titta på bilderna istället :)



Dagen efter på svampa grillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0