Blinka blinkar

Oj, jag har inte skrivit på hela dagen :p Så kan det bli när man är upptagen.
Vid två tiden kom Elna hit, och vi körde till hennes lägenhet och röjde det sista. Sen körde vi till Tomelilla igen och tanken var att vi skulle fika på B&B, men dom hade tydligen stängt! Klockan fem på eftermiddagen, mycket dumt. Så vi stannade till på Gun's grill och köpte oss korv med mos. Ja, vad hände med min nya livsstil? Åt helvete, men så går det när man har inte har råd med grönsaker. HAHA!
Och nu har jag precis kommit hem efter en runda med gossarna. Det fick bli den långa rundan eftersom jag käkade korv med mos :P he he..
Så vad händer ikväll?


Kommentarer
Postat av: veronicka

ha ha ha.. ja jag blev helt paff ju, såg inte riktigt klart iheller =)



är texten bättre nu på min blogg då? puss<3


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0