Eftermiddagen med bilder


Pappa håller snabbt på att sätta på det sista hjulen. Våren är här och då ska sommardäcken på :)


Även saab-fäljarna :P


Pappas hjuling fick stå ute och sola lite :)


Innan mamma och körde för att handla så körde vi till hundutställningen och hjälpte en vän i fem minuter.


Sen körde vi in till Tomelilla, först tog vi en pannbiff i bröd på Bertils. Jag vet, syndare. Mamma sa hela tiden Reimans till Bertils, snacka om att hon var yr idag :P Och när hon sa huset så menade hon zooshoppen.
Och så körde vi till lägenheten och sa hej till Tessan och Alicia. Är inte mitt gudbarn söt som sin moster? ;)

Hallå Jansson!


När vi kom hem igen så startade jag direkt med Jansson, visst ser den smarrig ut? ;) he he. Men mina händer luktar fisk nu.. usch! Tur att jag inte ska ut ikväll :P haha!

Nu ska jag försätta med mina bröd. Jag fick tydligen inte göra mitt påskgodis av mamma, men jag tänker göra en kanelkaka alla fall! Så det så! hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0