En dag med mamma och lotta

Jag och mamma körde in till Simrishamn för att besiktiga bilen och det gick smärtfritt :) Sen kom Lotta och skulle besiktiga hennes bil, jag fick köra in den för hon vågade inte ;) haha!
Efter det så körde vi ner till stan och tog en snabb lunch. Lotta skulle jobba så hon behövde köra rätt fort. Jag kan ju säga att jag har inte druckit kaffe och ätit kaka så snabbt som jag gjorde då :P ha ha! Men vi fick kaffe alla fall.
Sen gick jag och mamma ner till hamnen och fotade lite, det blev några bra bilder :)
Efter det så körde vi in till Tomelilla, jag behövde gå in på arbetsförmedlingen, sen posten. Och det blev en runda på Boan, hittade mycket och billiga grejer :D

Här kommer lite bilder

Denna pizzan smakade bara vitlök och den va ganska flottig. Minus poäng. Men bra ugnstekt.



Vilka kanon bilder ;) HAHA!


Man skulle kunna tänka sig att detta kalaset gick på 3-4hundra kronor, men det kosta 61kr :D Dock inte med skorna. Allt utom skorna och lotionen kostade tio kronor stycket. Jag tyckte att jag gjorde riktiga fynd idag :D
Jag köpte; 6pack snapsglas, två pack glasunderlägg (5kr st), 6pack av nån sorts glas, 2pack fat som man kan ha choklad och skivad frukt på t.ex. och hudlotion.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA we sure did! Klockan tre var vi där! :P



Vitlök är mums! :) Boan är grym ;)

2009-04-14 @ 17:44:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha! Ja jisses vad den smakade vitlök!! haha!! Men den va ganska god :) Mkt ost! Mmmmmm!!

2009-04-14 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0