"Fiska pilska torskar"

Oj vad min mage är full. Först en halv kebabpizza, sen massa chips. Inte bra för magen. Har ätit pizza två gånger denna veckan, inte bra! Men så går det när man är lat. Nu får vi leva på Bo Ohlsson nudlar i två veckor :P
Jag får nog snart nanna, det blir en tidig morgon imorron eftersom målarna kommer ca klockan sju. Blää, så vi tänkte att vi skulle dumpa av hundarna hos mamma och pappa tänkte vi, sen får vi underhållas hela dagen eftersom dom är troligast här till fyra tiden. Så troligtvis kommer det inte bli så mycket bloggning imorron, om vi inte går upp till oma och moster becka. :P he he.
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nanna. Go natt ! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA skojar du va? Fyfan, inte nådigt. Men vi måste till Marocko! Spara på nu Palleballe!

2009-04-26 @ 22:36:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0