Gutten nacht

På tal om tyska så kommer min mormors syster upp från Österrike i slutet av nästa månad, skojsigt värre :) Jag har inte träffat dom på många år, så det ska blir roligt. Det negativa är att dom snackar bara tyska och min tyska är inte den bästa. Jag läste tyska i fyra år i skolan, men jag kan bara Ich heisse Pauline unt ich wohne in Tomelilla. Fatta ni nåt? Jag vet inte om där är stavfel också, som sagt. Tyskan är inte bra och jag fattar inte hur jag fick ett Godkänt ens :P ha ha! Snäll lärare antar jag :) Schiesse !

På måndag ska dom börja med att renovera lägenheten! Wooooow, det var på tiden tyyyp. Men dom ska ta ett rum i taget, bråttom har dom inte kan jag säga. Dom ska börja med vardagsrummet, och dom sket i hur vi skulle sätta möblerna "sätt dom ute på trottaren" Ja, eller hur?! Så att spaggarna mittemot kan sno dom?! Hell no! Världens bobbe till vaktmästare har vi. blää!

Jag har fått lite tider nu på jobb, jag ska jobba den 1maj, så inget värsta valborg firande blir det inte för mig. Men det gör inget, för den 2maj är det öja, så det kan jag festa till det ;) he he.. Dessvärre ska jag jobba när det är nästa atv-träff :( Jag som såg framemot det. Jag som skulle baka kanelbullar! Nu kan dom glömma det :P he he...

Nu är jag ganska trött, så vet ni va? Jag ska sova ;) ha ha! I know, torr humor idag.
Hoppas ni har haft en trevlig Fredag! Go natt !

Kommentarer
Postat av: Linda

Böböböbö palla med dig lite gotti till mig till min födelsedag den 1 maj då? ;) HAHAHA!



Btw så kommer det nog komma igång rätt lätt när du väl sitter där med dom och dom pratar på :D

2009-04-25 @ 11:58:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Ninja

Du kan ju alltid ''bo'' i Österrike eller Tyskland i ca.. tja.. 1 mån.. Så kan du nog det flytande^^. Jag funderar på att åka till tyskland och vara där i ett par veckor, för att min tyska börjar bli lite rostig xD

2009-04-25 @ 15:30:00
URL: http://ninjayazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0