Hemma igen :D

Har ni saknat mig? I hope so :P ha ha!
Jag vill bara berätta att alla er som undrar: Nej, jag åkte inte till varberg för att träffa en kille som jag har pratat med över på nätet. Jag åkte till en person som jag har känt minst i tre år, im done with network-guys.
Alla fall, jag tänker inte berätta varför jag åkte upp dit, vi kan kalla det för en mini-semester :P Ni som undrar kan ju ringa.
Jag var alla fall i en by utanför varberg som hette skällinge (skäll-inge.. haha!) Där uppe var många konstiga namn som skärte och djurarp :P haha! Jag har haft jätte trevligt där uppe, dessutom var där typ 20grader så jag fick lite färg om kinderna :D Så medans ni har haft kalla vindar här nere i skåne så satt jag på en yttertrapp och sola :D Och så grilla vi och drack lite cider, mumsigt :)

Åh! Jag måste bara berätta. När jag var i Malmö station när jag skulle hem, så gick jag in i stora hallen som att kolla tågtiderna, och så stannar Tele2 försäljare mig och säger att jag ska ha en bonus för att jag har tele2, visar sig att jag ine fick nån. Alla fall, när jag skulle säga Olsson så fick jag inte fram det, så jag grabbar tag i hans penna som han håller i (dessutom såg killen bra ut, pinsamt värre) och skriver olsson på hans papper och säger "Jag skriver det i stället, jag stammar så jag fick inte fram ordet" Så hade jag stått och kämpat i några sekunder med ordet och så kan jag säga dessa två meningar utan större problem. Helt sjuk! Killen blev lite chockad, men han log och förstod :)

Nu ska jag göra mig lite iordning, sen ska jag in till lotta och göra mig mer iordning :P Sedan ska vi på 23-årsfest hos Camilla :D Yeeah! Jag tänkte att jag skulle ha mitt linne som jag köpte på gina, om jag ska ha leggings eller jeans, det har jag inte bestämt mig om än :)
Vi hörs imorron gott folk! Ciiiaaaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0