Hemma igen

Jag blev så himla ledsen idag.. Jag skulle hitta parkeringplats utanför logopedmottagningen, och jag hittade ingen. Jag var lite sen från början, jag skulle vara där kvart över tio. Kvart i elva gav jag upp och satte bilen på ett dumt ställe och gick in och bad om en ny tid. JAg höll på att få ett nerrvöstsammanbrott när jag inte hitta någon plats. Jag var stressad från allra första början, jag hade inte käkat frukost, så jag fick springa snabbt in på Anderssons i Sjöbo och köpa en bagge och käka den medans jag körde. Sen kom jag på att jag inte hade en tändare, så jag fick gå in på en mack i lund och köpa en. Och sen hittar jag inte parkering! AAAH! Där va en kvinna som tog en plats från mig, vad tror ni hon gör? Ställer sig utanför bilen och tar en cigg. VAD I HELVETE?! Här har jag en tid och så tar hon en plats för mig för att hon ska röka och sätta sig på en bänk och sola sitt fula tryne?! Jävla ragata!!
Jag behövde verkligen det besöket. För jag känner att min stamning har blivit värre, jag blir alltid lugnare när jag har pratat med min logoped. Och eftersom jag ska jobba imorron så behövde jag verkligen träffa henne. Så när jag skulle köra hem, körde jag in om till nova lund och tröstshoppade. Ja, det blev en t-shirt på gina för 49kr, sen tyckte jag att jag blev fattig.

Nu ska jag köra till lunnarp och tvätta. Vi har inte köpt tvättmedel för vi är ganska fattiga, så då kan man åka hem till lilla mamma och tvätta ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0