Hos oma och dante

Nu sitter jag hos mormor och moster. Har varit nere på arbetsförmedlingen och sagt till dom att jag har fått jobb, yeah :) Så nu behöver dom inte tjata så mycket på mig.

Jag tittade på lite datorer på net on net och jag hittade min dator där för ett bra pris.


- 14,1-tums skärm
- Intel C 585-processor
- 2GB arbetsminne
- 160GB Hårddisk

- Trådlöst nätverk
- DVD-brännare
Pris 3990kr

Jag tycker att den skulle passa mig perfekt :) Den är inte för stor och inte för liten. Alldeles lagom :) Dessutom är priset lagom. Fast det är så mycket jag vill ha nu så jag blir alldeles girig, och så har jag inte kommit igång med jobbet än och tjänat pengar, så jag får lugna mig lite ;)

Kommentarer
Postat av: patruska

var har du fått jobb?

2009-04-21 @ 13:12:15
Postat av: L o t t i i i z z

åååh, vill ha :D

2009-04-22 @ 11:17:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0