Ingen rubrik

Jag har varit lite off från bloggen dom senaste dagarna, men dom flesta av er har inte gett upp hoppet ser jag på statistiken :) Väldigt roligt att se.
Jag tänkte smälta in veckans bästa och sämsta här. Eftersom jag orkar bara skriva ett inlägg, sen ska jag nanna :)
Veckans bästa har varit min "mini-semster" till varberg. Det var skönt att komma bort från skåne, och jag fick träffa en underbar person :) Vad är bättre liksom?
Veckans sämsta är min stamning. Jag har haft problem med den sista tiden, jag blockerar mer än förr och det är verkligen jätte störigt. Countdown to Speecheasy ;)

Eftersom våren har kommit och sommaren står bakom hörnet, så ska jag lägga i lite blekmedel i håret. Lugn ! Jag ska inte bli blond som förra våren. Man lär sig efter sina misstag :P Jag ska bara slinga håret lite så att det blir lite ljusare, jag känner för det nu. :)

Eller jag kanske ska bli rödhårig igen?


2008.

Nu ska jag kolla på The Parkers, sen blir det sängen. Förresten, vet ni nåt bra ställe där man kan hitta billiga böcker?
Hoppas ni har haft en skön söndag. Go natt !


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Adlibris.se eller .com minns inte där kan man hitta ganska så billiga böcker ibland..Puss

2009-04-20 @ 10:40:35
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Linda

Adlibris :)

2009-04-20 @ 12:29:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0