Jag kommer inte på en rubrik

Snacka om jag har en rubriktorka nu, jag kan aldrig nästan hitta på en rubrik..
Nu är jag hemma igen, det var väldigt lugnt på jobbet. Inte så mycket spring . Men dom var bara ungeför 30stycken :)
Så vad händer ikväll? Jag vet inte, kanske film med en kompis eller kanske en cider på Lottas i Ystad? Vi får se vad jag orkar. Jag kanske deckar klockan åtta :P ha ha!
Förresten så har jag ingen kamera, ja det har jag inte haft innan. Men Tessan har ingen heller, så det kommer bli mycket dåligt med bilder. Men ni kommer få se många bra repriser :) he he.
Nu ska jag titta litepå nyheterna. Vet ni va? Vi har bara skogs-tv, ettan tvåan och fyran. Jätte spännande jag menar ! Och det dröjer nog lite innan vi har råd med att köpa fler kanaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0