Lista !

Hittade denna lista på Chanetts blogg.. Fast jag tog bort några frågor :p

Du är kär nu - Nej, män är svin.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja, det har jag.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - många gånger.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja, några gånger :p
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja. många gånger.
Jag har smygit ut utan lov - hmm, jag vet faktiskt inte.. tror inte det.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - oj, många gånger.
jag har en hemlighet som ingen vet -  Tror inte det faktiskt.

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden - Ja
Jag kan inte svälja piller - Jo, det kan jag. Alltså typ medicin, alvedon  :p
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej, aldrig haft.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Nja, det har jag nog gjort.
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande -  Ja det har jag gjort.

DÖDEN
Jag hatar begravningar - Ja, det är inget kul.
Jag har sett någon dö - Nej, aldrig
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej, feg utväg.
Någon nära till mig har begått självmord -  Nej, men försökt.

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - HAHA! Jaa :p
Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas - Nej.. men skulle vilja :p
har sparkat en kille mellan benen - Ja, en olyckshändelse :p
har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej !!
har lekt sanning eller konsekvens -Ja vem har inte det?
har träffat någon från internet i det verkliga livet - oj, många gånger :P he he.
du har fångat en snöflinga med tungan - ja!
Jag har ätit sushi - Nej, men skulle vilja testa.. inte för att jag tror att det är gott :p Eller jag skulle vilja tycka att det är gott :p
Jag har åkt snowboard -  nej verkar farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0