Minnen.

Dagen har bestått av gamla minnen tycker jag :P Först med spelet pacman som man spelade för hundra år sen. Mamma lånar min gamla mobil och där var gamla sms från min dåvarande kille. Egentligen inga gulliga sms, bara dryga. "Snälla, svara" "Varför svarar du inte när jag ringer?". och varje sms sluta han med Älskar dig jätte mycket, och jag menar verkligen varenda! Såna dryga sms.

Jag ska alldeles strax gå lägga mig, är ganska trött.
Imorron ska vi besiktiga bilen, sen blir det nog lite fika också därefter.
På onsdag blir det nog sisters-day med Lotta, det var länge sen :) Blir antagligen Nova lund, behöver ju lite nytt till helgen festligheter.
Vi hörs imorron, hoppas ni har haft en bra måndag! Go natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0