Motion lönar sig!

Nu ska ni få höra :D
Här hemma hos Lotta och Baz finns ingen våg, så jag har inte kunnat hålla reda på min vikt. Men nu för en stund sen hittade jag ett måttband, så jag blev nyfiken på mitt midjemått. Och vet ni va?! Jag har förlorat 5cm!! Herre gud! Det är inte sant tänkte jag och tog ut måttbandet på 98cm (som Anna Skipper brukar göra ni vet). Omg. Även om inte 5cm är mycket, så är det mycket för mig. På en tjockis som jag så syns det knappt :P he he..
Snart kommer Tessan och Alicia, jag ska passa Alicia en liten stund, medans Tessan lånar mig cykel, kör hem, tar bilen och kör grejer till lägenheten. Under tiden ska jag gå med Alicia till lägenheten.
Snacka om att varenda muskel i min kropp är öm :p ha ha! Men det botar jag med lite motion ;) ha ha!
Nu ska jag sminka mig klart. Ville bara berätta den underbara nyheten :D


Kommentarer
Postat av: Susse

5 cm är ju visst jättebra, håller det på så ett tag så blir det ju hur mycket som helst!! keep up the good work girl. PUss

2009-04-06 @ 12:43:14
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0