Nej, jag vill inte!

Usch, nej jag vill inte åka härifrån. det var så skönt att bo här trotsallt. hm, men jag vill till min lilla izzi, gud va jag har saknat henne !
Och satan va det är tråkigt att städa och packa idag. Beror det på vädret kanske? Solen är inte framme, och det verkar som att den inte kommer fram idag heller. Tråkigt värre.
Nu har jag alla fall städat köket, tv-rummet, lite av sovrummet, så nu är det bara toaletten kvar. Men det gör jag efter att jag har duschat så slipper det bli smutsigt igen :p
Undrar om jag orkar torka golvet också?

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Har ni vår väder där du bor ? :)

2009-04-08 @ 15:13:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0