Överkörd, men lever.

När Tessan skulle köra ut vagnen ur köket, så stod snuffe vid dörröppningen och åt, men han flytyade sig inte. Så Tessan körde över honom nätt och försiktigt så klart. Men han flyttade sig ändå inte :p ha ha!

Vi var på boan innan, jag hittade ett par nya jeans som jag ska till jobbet. För dom jag har är veeerkligen sönder! Så jag och mamma ska in där imorron och köpa dom :) Jag skulle behöva ett par skor också, men det får jag vänta med.
Nu har vi ätit, så nu ska vi ut med gossarna, sen ska vi upp till oma och dricka kaffe :)

Hörs senare ! Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: madde

sköna tisdag*

2009-04-07 @ 16:28:31
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Monkey



Nej precis, när det är svåra tider så är allt omöjligt känns det som och man blir bara galen. Eller jag blev det i alla fall när jag inte kunde få ut något rätt ur munnen :P Jag pendlade i tankarna mellan att jag skulle skita i att folk tycker att det låter konstigt för att det faktiskt är så jag pratar, samtidigt som jag sedan inte kunde acceptera att det var på det sättet.



Jag har faktiskt hört om speecheasy och har hört att det ska funka, iaf på vissa. Så vi får hålla tummarna för att det ska fungera bra på dig :)



/Monkey

2009-04-07 @ 17:12:58
URL: http://monkeypig.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0