packat och klart.

Nu äntligen har jag packat klart allting och här ser fräscht ut i lägeheten. Schiesse vad mycket grejer jag har med mig :p Skulle kunna tro att jag skulle vara här i en månad :p he he..
Jag hoppas att dom kommer hem snart, för jag ska åka hem vid tio tiden. Ska ju fortfarande börja jobba klockan sju imoron bitti.. bläää! jag hatar att gå upp så tidigt.

jag börjar bli trött nu också.. ska kanske sova lite? he he.. Nej, jag ska titta på Du är vad du äter.
Ciao!

----
Precis när jag hade publicerat detta inlägget så ringer lotta och säger att dom har landat och kommer hem om tre kvart. Loooovley! Hem och sova :D ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0