Påsk!

På lördag ska vi fira påsk med middag. Jag ska naturligtvis göra min utsökta Jansson, och det blir väl jag som göra köttbullarna också ;) Jag kan tänka mig att mamma inte har handlat hem nåt, så vi får säkert inga prinskorvar i år.
Jag funderar om jag ska göra nåt godis också? Jag ska nog göra mitt goda rågbröd alla fall :D Oj, vilken fredag jag kommer få :) Plus att jag ska träffa marre för att färga hennes och mitt hår. Det får nog bli för förmiddagen då eller kvällen. Plus att jag ska jobba tidigt imorron, så jag kommer säkert vara supertrött.

Nu sitter jag här i min mysdress och turban på huvet. Ska göra iordning håret snart, tänkte att jag skulle våga det så jag är lite fin till jobbet imorron ;) mohaha.!
Ciiiaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0