Söndag.

Vilken lång dag detta blev då. :P
Jobbet gick bra, vi hade att göra hela tiden. Vi hade ett sällskap på ungefär 30stycken och under tiden kom det andra också som skulle ha mat. Så det blev lite stressigt mellan varven, jag fick lära mig kassan också lite mer, så det var ju bra :)
Sen när jag slutade runt tre tiden, så körde jag till Carol, hon har ju fått en egen lägenhet. Den var verkligen jätte mysig, och toaletten var ganska rolig :p ha ha! Vi körde till Willys och hanlade lite mat, sen var jag tvungen att köra hem och släppa ut gossarna. Vi körde till Tessan och ställde bilen där och promenerade hem, nere i byn träffade vi på Tessan och Alicia och dom följde med oss hem, och då käkade vi lite kvällsmat. Det blev rester sen chili con carnen, där blev verkligen jätte mycket över, och jag har portionerat ut lite och frusit in.
Nu har dom precis gått och jag är suuuuper trött! Så jag ska slänga mig i soffan och glo på tv, kanske käka upp dom sista chipsen som är kvar också..  hi hi.
Vi hörs kanske senare, jag tror att jag ska lägga in veckans bästa/sämsta om jag orkar :p
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0