Soool

Tänka sig att solen håller i sig, och det verkar som att den kommer göra det hela dagen.
Senare blir det en runda med Tessan, alicia och mamma. Får se om jag tar med gossarna, bropå om mamma ska ta med sig en av hennes stora hundar.
Jag är snart klar med tvätten också, väntar på att den ska bli klar i torktumlaren. Har ju bara tid till klockan ett :) Jag har ingen erfarenhet av att tvätta i lägenhetshus, jag är ju så himla van att tvätta när det behagar mig. Men jag får väl vänja mig :)
Nu ska jag ta ett glas yogurt och slänga mig i soffan, jag har faktiskt varit vaken sen halv sju. Kryss i taket !


Redo för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0