Sovmorgon.

Åh, va det var härligt att sova lite längre! Även om snuffe hela tiden tyckte att jag skulle gå upp. Det är faktiskt lördag, det är tabu att gå upp före klockan åtta då.
Jag ska slänga i mig en snabb frukost, sen ska jag ner till lidl's parkeringen och titta på en massa atv:er. Pappa har nån "klubb" nu, som ska ha träff idag. Jag vill också med och köra till gyllebosjön och grilla koooorv! Om han hade haft den gule kvar så hade jag lätt kört med den :( Men jag får vänta tills jag har köpt en egen :p hehe.
Vi hörs senare ! Ciao.


Den passade mig underbart! Men okej, jag ska köpa en röd sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0