Tisdag

Åh, idag ville jag verkligen sova till klockan två på eftermiddagen. Min träningvärk har bättrat sig lite, det var så illa igår att jag knappt kunde torka mig i röven. HAHA!
Min dator bara la av så där spontant igår, först blev skärmen svart sen stängdes flygplanet av. Jahaa, sen kan man inte få igång den igen. Så man är tvungen att dra ut ström sladden och låta den va en stund. Men jag skulle ändå lägga mig, men jag hann precis inte säga hejdå till dom jag snacka med på msn.
Alla fall... nu ska jag göra mig iordning, sen ska mamma och jag in till simrishamn och besiktiga bilen. Lotta kommer också sen, för hon har bokat tid. Sedan ska vi ta en fika nere i scchhhttaaan :P ha ha! Och köpa LiebFrauMilch på systemet :D

Jag skriver nog nåt innan jag åker. Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA seriöst att vi också ska och och besikta bilen nu. Moahahahaha!

2009-04-14 @ 13:58:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0