Tisdag

Jag har börjar vakna sent, eller så är det Snuffe som sover längre :P he he. Jag vaknade själv av min väckarklocka kl 8, och snuffe börja gny vid halv nio. Jag har missat Vakna med The Voice i två dagar. Fan också då :P
Så vad händer idag? Jag tänkte att jag skulle storstäda här innan dom kommer hem :) Så slipper jag göra det imorron, kan jag ta det lugnt, eftersom jag ska jobba på torsdag. Jag börjar klockan sju! Sinnes ! Så det måste bli en tidig onsdag för mig så att jag sover ut. Jag åker ju hem på onsdag kväll, äntligen till min lilla Izzi :) Sen efter påsk helgen så flyttar till Tessan, om hon nu också flyttar in :P
Gud va jag var på dåligt humör igår.. Jag kände mig som Katarina Zymeriska eller vad hon nu heter. HAHA! :p Men så får man också vara ibland.
Nu bara svamlar jag en massa, ska läsa lite bloggar . Ciao!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; tack :D

hur är det med dig? :)

2009-04-07 @ 10:45:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA

sv; Okej :D

Det är bra med mig med. Och det är hur fint väder som helst här också :D

2009-04-07 @ 10:48:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0