Upp och hoppa!

Herre guud va jag somnade tidigt igår. Vid nio tio tiden, sen sov jag oavbrutet till klockan fem imorse. Trodde först att jag skulle upp och jobba :P ha ha! Sen somna jag om och vaknade vid sju, låg och drog mig och gick upp vid kvart i åtta ungefär.. Perfekt :)
När jag skulle gå ut med Izzi kom jag på att jag har packat ner hennes sele och koppel nånstans. Så jag började leta, men det fanns inga hopp. Som tur hittade jag nåt annat koppel som jag kunde ta på henne. :) Det märktes att hon inte har varit ute och gått på ett tag. Efter 200meter fick jag släpa med henne :P ha ha! Min älskade Izzi :)

Naturligtvis har pappa kört iväg med bilen (i ett bra syfte, han ska nämnligen laga fanskapet). Men jag skulle ju in och handla så att jag kunde baka hela dagen, så att jag är sysselsatt. Man är ganska strandsatt här i Lunnarp, nja här finns tåg och buss :P he he..
Jag ska ringa mina kontakter och se vad jag kan göra.

Hörs senare ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHHAHA men det märkte jag med. Rätt skoj ändå liksom :D HAHAHAHA!



Åååååh så sur jag är :D Typ ;P Du har tåg å buss, jag har NADA!

2009-04-10 @ 11:51:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0