Uppe med tuppen !

Men gud, är det sant? Är Pauline redan uppe? Va, har hon varit uppe i en halvtimme redan och gått en runda med gossarna OCH lagt in två tvättar? HALLELUJA!
Jag vill tacka Carol som ringde och väckte mig. Egentligen var det jag som skulle ringa henne klockan sex och väcka henne.  But, what you gonna do?

Förresten var det snorkallt ute. Det var frost på gräset. Det var så kallt att snoret frös till is, det var så kallt att avgaserna från bilen stannade kvar på vägen i en kvart. Det var så kallt att.. äsch skit samma. Det var svin kallt.
Men det bästa av allt, solen tittar fram :) jag hoppas att den gör det hela dagen.



Nu ska jag käka frukost :) Ciiiiiaaaaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0