Vad jag är känslig då.

Idag är jag verkligen sårbar, massa känslor som blandas ihop. Jag flyttar hemifrån, alla grejer ska packas och förflyttas, min stamning är pain in the ass, mitt hår är en katastrof (och mamma sa att det var snyggt, hell no!) och jag är sylten !
Jag höll på att börja gråta flera gånger i bilen både på vägen till och från lund, bara jag lyssna på låten Beyonce - Halo så börja jag gråta, dels också för att det var A´s favorit låt. Vi har inte pratat på över en månad, vi har inte fått ett slut lixom. Jag hatar när det blir så. Och nu börjar jag gråta till House också! Oh my god! Slutar det aldrig snart?!
Jag ska snart möta T-a (Therese och alicia) på torget, jag är så himla hungrig så jag tänkte ta en hotdog faktiskt.. annars kommer jag bara käka upp chipsen som jag köpte innan på boan. Jag var ju tvungen att köpa en hårfärg till för jag kan inte gå runt så här. och speciellt inte på jobbet imorron. Så jag har bränt upp massa pengar så att jag kan bli mörk igen. Sinnes !


Kommentarer
Postat av: Linda

S: Det skulle stå 840.. Får 70 kronor i timmen när jag passar dära. Svart ;) HAHA!

2009-04-23 @ 18:01:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0