Veckan

Veckans bästa:
- Jobb.
Äntligen kunna jobba lite och tjäna pengar, även om benen värker på kvällen, så är varenda minut värt det.

-Solen!
Amen visst är det underbart att solen har varit framme i så många dagar? Jag hoppas verkligen att det blir mååånga dagar till :) Så att man får lite färg i anstiktet. Och promenaderna med gossarna och Tessan har varit underbara.

-ATV-träffen.
Helt spontant följde jag med på träffen som pappa hade ordnat med massa andra atv-raggare. Det var verkligen skit roligt och jag längtar till nästa gång :D Tack stumpen för att jag fick låna en hjälm :)

Veckans sämsta:
- Snesse (Snuffe och Cesse) sinnes förvirring när man är ute på promenad.
Okej, dom två gossarna är guld värda. Men när man är ute och går med dom så är dom Pain In The Ass. Jag har döpt dom till Pucko 1 och Pucko 2 :p ha ha! Snuffe stannar vid varenda stolpe, buske, mur, hus ja you name it. Och Ceasar ska jaga bilar.

- Ensam.
Det har varit jätte tråkigt att vara ensam på kvällarna. På dagarna har jag försökt göra mig sysselsatt och umgåts med någon. Men sen när man ska gå lägga sig så är det bara jag och hundarna. Jag är ju ganska van med andra i huset.

Kommentarer
Postat av: channe

du glömde lägga te att snuffe gillar att pissa på folks ben oxå.. fan jag höll på att dö av skratt ha ha ha

2009-04-06 @ 00:08:46
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0