At home

Jobbet gick bra idag. Jag var själv i servisen och det gick faktiskt bra. Dock var det så varmt och klibbigt så det var bara mest irriterande och man fick lite värmeblackout och glömde bestik :P hehe!
Jag blev rädd när jag körde till jobbet, jag var så himla trött. Jag satt och nickade i bilen, helt jävla sjukt. Det kunde fan slutat illa.
Och jag är ledig imorron! Wiiiiie! Soooova! Men vad mer ska jag göra? Kanske ta tag i bilen? Städa och tvätta den, för seriöst, den ser förjävlig ut :p Sen måste det bli lite Pauline tid, känner att det behövs. Fast jag måste nog bestämma träff med någon. Kan ju inte vara själv hela dagen :P he he! Fast det blir nog stranden med Lottski om det blir fint väder :) Annars blir det en runda på stan. Måste nog lämna börsen hemma ;) mohaha!

Men nu ska jag läsa lite bloggar :) Ciao.


Kommentarer
Postat av: Louise Butler

vilka sötingar :) är det dina hundar ? :)

2009-08-11 @ 23:28:38
URL: http://southend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0