Bilder från min kamera


Jag väntade på mamma..


Och väntade...


Till sist kom hon.


Självklart ville hon att jag skulle fota henne med min nya snygga mobil som hon själv ville ha ;)


Jag hittade min gamla spegel också.


Mamma är verkligen kamera sjuk.

 
Jag blev verkligen besviken på thaimaten. Vi går alltid till samma thairesturang (som byter ägare var tredjemånad ungefär) Men dessa ägarna tycker jag verkligen inte om, eller rättare sagt, kockarna. Mina kycklingspettar var rosa i mitten, så jag bad om att få nya. Man blir ju sjuk om man käkar ickefärdig kyckling. När dom nya kom var dom bättre, men fortfarande inte helt klara. Jordnötsåsen var god alla fall. Riset var otroligt torrt, och räkchipsen var goda :) och dom fick vi gratis :D he he. Gratis är alltid gott.


Jag köpte en skjorta på H&M också, men det blir jobbeskjorta, orkade inte fota den helt enkelt :P
Sen körde vi till Elgiganten och jag köpte en mobilväska och ett usbminne, ifall datorn skulle lägga av en vacker dag :D


Lite kondomer . HAHA! 20kr/paketet på ungdomsmottagningen.


Kommentarer
Postat av: L8

Ohhhh, har du/ni en Västgötaspets?? De är ju så trevliga. Vad heter den??

Ha en underbar dag!!

2009-09-01 @ 14:27:25
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: Marija

En sån tröja som din mamma har tänkte jag beställa ju :O Vågar man fråga vad hon har för storlek i sin? Är jätte osäker på vilken jag ska ha nämligen :/ Tack på förhand :)

2009-09-01 @ 22:52:57

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0