Bloggfri dag.

När jag vaknade idag så kände jag inte alls för bloggen, tänkte att jag skulle ta en liten fridag :)
Marre skickade till mig och frågade om jag ville fika med henne och Sanne. Först så tackade jag nej, för jag skulle jobba sen. Men va fan, jag började inte förrän halv fem, så det var gott om tid :) Så jag körde in till Tomelilla och mötte upp Marre, sen körde vi till Ystad och hämtade upp Sanne. Vi fikade på Snuggles, dom har stans bästa tonfiskröra :) Dock får man så mycket att det rinner ut, men god som fan är den :D
Efter det så gick vi lite i stan och små shoppade :)



Jeansleggings från Lindex, solpuder och örhänge från H&M.

Sen körde jag till jobbet. Jag och Anna var jätte flummiga, som vanligt :) Det var lagom med folk idag. Fick till o med stänga tidigare idag. :D
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nanna. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0