Disney channel

Nu är vi hemma igen, eller jag. Pappa körde iväg igen. Vi var inne i Ystad (Jag är där varje dag, känns ganska b) Vi köpte lite tavlor och ett köksbord, äntligen kan jag sitta vid ett köksbord och käka frukost :) ha ha! Ni får se bilder sen, har inte satt ihop det än.
Alldeles strax kommer mitt söta lilla kusinbarn Julia som jag ska passa i någon timme :) Nu har jag en ursäkt för att kolla på disneychannel :D ha ha!
Så nu kan jag absolut inte sova, är så himla trött. Ska in till mamma sen och hälsa på henne. Ingen rast, ingen ro. Det kommer bli en tidigkväll idag känner jag :P


Kommentarer
Postat av: Laila

så kul =) tråkigt väder ute :( Iallfall i Borås :P

2009-08-17 @ 13:00:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har inga barn som ursäkt, jag kollar i smyg ;)

2009-08-17 @ 15:07:40
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0