En dag med Lotta

Har haft en jätte trevlig dag med Lotta :) Blev mycket snack och lite verkstad . ha ha! Nä, skämt och sido.
Vi började med att käka lite när vi kom till Ystad. Jag va himla sugen på thaimat, dock blev det kina mat (är det verkligen nån skillnad lotta? ha ha!)


Min vackra syster :)

Vi sitter inte med mobilerna hela tiden. Lotta skulle fota mig och min moster ringde precis när Lotta fotade mig ;) ha ha!

Det var inte så gott som jag hade hoppats på. Den andra thairesturangens mat är myyycket godare!
Dagens: Jag och lotta hade precis pratat om sex en stund innan och jag sedan säger jag detta  "Jag tar mitt pitt & patt och drar!" HAHA! Jag skulle säga pick & pack ;) ha ha!


Jag fick med mig detta hem: Jeans Leggings från Lindex och parfym från Parelle. Puma - Free Woman. Luktar svin gott :)

Sen körde jag hem till M en sväng och myste med honom.  Känns bättre för varje gång jag träffar honom :) <3

Nu måste jag verkligen sova. Jag börjar halv tolv imorron. Blää! Go natt!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Det va inte thaimat bettan, det va kina mat ;) hehe!

2009-08-12 @ 00:09:36
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: YAIYA

@Pauline: nej oj vad jobbigt

2009-08-12 @ 00:38:10
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Carol

Tack för att du hörde av dig

2009-08-12 @ 07:46:08
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-12 @ 16:13:34
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0