Ensam

Jag vaknade kvart i tio! Kryss i taket. Men jag gick inte upp då, det fick bli en timme senare. :) Jag är skit trött nu, ska snart göra mig iordning och bege mig in till tomelilla, det blir bara banken idag sen fika med mamma. Jag orkar inte gå in på afm, ska dit imorron på möte ändå, man ska inte vara där för ofta :) Kan folk tro att man är arbetslös ju. HAHA!

Egentligen hade jag velat sova i hundra år. Fan också :( Det känns inte bra, jag känner det på mig. Detta kommer nog vara slutet. <3

Sen ska jag jobba. Wie?

Kommentarer
Postat av: patruska

dum fråga kanske, varför går du på arbetsförmedligen när du har ett jobb? har liksom aldrig behövt gå där så jag vet inte

2009-08-27 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0