Full rulle!



Mitt söta lilla kusinbarn, hon var en ängel att passa. Visst småbarn är busiga, hon var lite busig, men för det mesta snäll :) Hon lekte lite med hundarna, sen bestämde vi oss för att baka en kaka som våra pappor skulle äta sen :)
Efter någon timme kom min kusin och min pappa, så mumsade vi i lite kakor.

Sen körde jag och hämtade Oma och moster, så körde vi till mamma och hälsade på henne en stund.
Efter det körde jag till Ica och köpte hem lite käk, sen hem och laga maten, och nu sitter jag här och käkar lite chips. Ja det är måndag, men jag missade fredagen och lördagen pga jobb ;) ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0