Go natt !

Yes :D Jag får ledig imorron på dagen också! ska bara jobba kväll. Känns jävligt skönt, man måste ju vila för att kunna jobba ordentligt. Det blir bara två tiotimmarspass denna veckan. Vilket känns otroligt skönt det också! Seriöst så hade jag inte pallat det annars. Tusen tack Carol. Du är verkligen en räddare i nöden. Love you fliss!
Men alla fall, så ska jag lägga mig nu tänkte jag. Så jag verkligen är utvilad. För idag blev det inte mycket sömn när åskan dönade (skånska) igång. Det hade varit lugnt om inte Mille hade skällt, för jag kan sova när det åskar, men inte när mille skäller. Jag hoppar till i sängen varje gång!

Jag visar er håret imorron istället, pallar inte fota nu, och jag är osminkad. Pelletsbrännare har lagt av igen! Va fan, jag som hade så bry med den innan! Ajja, får fixa det imorron.

btw, jag har en konstig smärta.. den går från knäet till svanken :S Speciellt när jag går. Det är lite stickkänsla. Någon som vet?

Hoppas ni har haft en trevlig måndag, för det har jag :) Det har varit skönt att vara med sig själv, eftersom man har folk runt om dig hela tiden på jobbet så uppskattar man tiden när man är ensam :)
Go natt!

Kommentarer
Postat av: sannie

Hoppas du får en fin dag idag :)

2009-08-04 @ 11:50:52
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0