God fucking morgon.

Jag vaknade prick klockan tio med ett ryck, "nej jag har försovit mig!" Men det hade jag inte. Och så har jag fått min meeeens, så allt är så irriterande. Och min fot! Den är svullen, det gör fan ont att gå med den! Nåja, vila kan jag göra när jag är pensionär. Naaw, vad mysigt att vara gammal :) eller inte.

Det är skinande sol idag också! Jag ska strax göra lite frukost och lägga mig på gräsmattan och sola.. Framförallt ta en alvedon! värken kom nu också :S AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Sen ska jag försöka sova. Jag somnade inte förrän tre inatt. Okej, jag satt vid datorn till halvtvå och internetshoppa, men va fan :P Kan man inte slockna direkt? neee.

Jag hade en skit skum dröm förresten.. Jag drömde att jag dejtade andra killar förutom M, bl.a en killkompis. Helt sjukt :P ha ha! Det skulle aldrig hända. Jag är så glad att jag har M, och jag är lycklig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0