Gonatt!

M ville ha lite tänketid, så vi ska inte träffas på ett tag. Som vi alla vet så är det som farväl. Men det är bara att gå vidare. Tråkigt att det hände. :( Men vem vet, det kanske blir mer sen? Vi ska alla fall hålla kontakten ändå.

Jag ska försöka att inte tänka på det så mycket. "Big girls don't cry".  Tänkte att jag skulle gå lägga mig, så att jag kommer upp imorron. Ska försöka komma in på arbetsförmedlingen, sen tänkte jag faktiskt in på banken och skaffa mig ett sparkonto. Jag berättade för Anna idag att jag inte hade ett, och hon blev nästan arg på mig :D ha ha! Men så är det, jag har aldrig haft ett sparkonto. Jo när jag var yngre, men det höll inte så länge.

Förresten, jag har fått min mobil :D eller inte än. Den ligger på Ica och väntar på mig :P Eftersom den står på pappa så måste han hämta den :( Och han kommer inte hem förrän på fredag, eventuellt imorron en runda. Åååh, jag vill ha den ju !

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0