Gud gråter krokodiltårar

Som det har regnar och åskat hela morgonen och förmiddagen. Jag har inte fått en lugn stund för Mille har stått och skällt, han är nämnligen rädd för åskan. Jag vaknade vid åtta tiden och försökte få tyst på mille och somna om, men jag vaknade stup i kvarten för att han (gissa)... skällde.
Alla fall, det har slutat nu så jag ska göra mig iordning och bege mig till Ystad. Jag tycker att jag är där för mycket. Men ändå kan jag inte sluta vara därifrån :P ha ha!
Det har faktiskt varit skönt att gå upp tidigt idag, men jag får nog ta en powernap i eftermiddag, vet ni att det räcker men en kvart för att klara av resten av dagen? Sedär. Den lilla tiden jag tittar på tv nu förtiden lär jag mig nåt alla fall :)
Vi hörs sen! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0