Guds bästa gåva


Dator, vin och Estrellas Sourcream & Onion chips :P

Det har varit en jobbig kväll på jobbet, men dagen var otroligt lugn. Slutade inte förrän halv elva, uuusch. Kändes som Tattoo over agian :P
Anna skrämde också skiten ur mig. När jag var där nere och gjorde iordning toaletterna och skulle gå in i tvättrummet, står hon där i mörkret och säger "Hej Pauline" med en läskig röst. Först tittar jag på henne, sen lägger jag av världens "kom-och-hjälp-mig-skrik" Jag höll fan på att skita på mig! Jag hade ont i halsen sen så mycket som jag skrek :P
När jag sluta körde jag snabbt in till Tomelilla för att köpa en påse chips, för jag var såå otroligt sugen igår och idag :P När jag kommer hem och ska lägga chipspåsen i skåpet så ser jag en nästan full påse där! ÅH NEJ! Jag hade kunnat käka chips igår, ha ha!

Nu ska jag fortsätta med mitt och läsa mina 59inlägg på bloglovin. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0