Ingen rast, ingen ro.

Det kan man verkligen säga om min dag, det har kommit folk hela tiden. och en kvart innan köket stängde. Jävla tyskar :P he he.
Sen efter jobbet hörde jag till Statoil, tänkte att jag skulle köpa en fryspizza. Men dom hade inte så mycket att välja på, kebab eller kebab :P ha ha! Och jag som inte tycker om kebab så mycket. Så det blev en påse chips och en skvaller tidning. :)
Pappa har åkt till jobbet igen, känns lite tomt. Han har varit hemma i två veckor, så man är van att komma hem till honom och berätta om sin dag. Tur då att man kan snacka med M på msn ;) he he.
Jag tittade på schemat för nästa vecka, inte rolig måste jag säga, eller rättare sagt deprimerande! tio timmarspass hela jävla fucking veckan. Jag kommer dö, seriöst. Om inte nån avlöser mig lite så kommer jag ringa till avdelning 10 i slutet av veckan :P ha ha!
Alla fall, nu ska jag läsa lite bloggar och käka chips :D ciiiao!

Kommentarer
Postat av: ninja

''Jävla tyskar'' Något fel på mitt folk?

2009-08-02 @ 23:18:08
URL: http://ninjayazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0