Jag är uppe!

Jag vaknade med ett ryck idag vid nio tiden. Sen har jag legat och snoozat till elva ;) Riktigt skönt, det var länge sen jag gjorde så. Jag börjar inte förrän halv ett idag, så det är verkligen skönt det med.
Det känns verkligen skit när ens kompisar messar och frågar om man vill med och fika, en lördagseftermiddag som vanligt folk brukar göra. Istället får man tacka nej och fråga om dom har tid en annan dag när jag är ledig. Jag hatar verkligen att jobba helger. Och nu har jag jobbat helg i evigheter. Har inte festat på evigheter och har inte kunnat roat mig helt enkelt! "Men du är ledig på måndagar nu när vi har stängt" Men bläää! Och nästa helg ska vi ha bröllop, så då är det jobb till tre på natten. Roligt? Nää! inte ett jävla fucking dugg.. När får jag vara ledig ?

Nej, nu ska jag göra mig iordning, och köra till... jobbet.



Kommentarer
Postat av: patruska

men du är duktig du som jobbar och sliter

2009-08-22 @ 16:20:52
Postat av: Anonym

Tyvärr så kan ajg inte mer än att skratta lite för mig själv,fast nu blev det ju inte för mig själv förstås.. nej men skämt å sido..välkommen till arbetslivet..man e aldrig ledig när man jobbar ser du..tro mig.. man e inte det förutom när man ahr semester..titta bara på lotta så mycket hon jobbar..det e tyvärr så det e.. trist men sant.. grejen med din situation det e att du inte trivs med själva jobbet..dina arbetskamrater har jag uppfattat som att du trivs med,men inte med jobbet o då blir man ganska så nere..så vad du ska göra det e att skaffa dig ett nytt jobb sen när detta har lugnat ner sig för det kommer att kännas mycket bättre att gå till ett jobb som man trivs med.. tro mig jag vet! Det blir bättre,snart..Puss

2009-08-22 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0