Jag har en åsikt.

Jag är så himla trött på Tomelilla. Det är en jävla skit by och den är inte värd ett ruttet lingon. Som tur bor jag inte inne i tomelilla, bor några kilometer utanför.
Visst, där finns skumma typer i varenda stad och by, men Tomelilla har nog dom värsta. Jag har fått nog av det. Utlänningarna kan slänga sig i väggen Jag är själv halvt jugge, men dessa manliga utlänningarna i tomelilla är sliskiga, korkade, elaka, tjuvar och de går runt och ska skjuta folk. Det är inte okej! Där finns även svenskar i Tomelilla som gör det och jag hatar dom också!
Jag har lust att flytta, långt från denna skiten. Norrland, here I come?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0