Jag lyckades göra det rejällt.

Pappa väckte mig tio över tio idag. Då ska det tilläggas att jag skulle köra kvart över tio. Lite panik fick jag och svor hela vägen till jobbet, fast först var jag tvungen att köra till Ica och handla mjölk, kvällsmat och givetvis frukost eftersom jag inte hann med det heller.
Sen var det full rulle, ända till klockan tre. Snacka om att jag har ont i fötterna nu. Kvällen blev rätt lugn, det är oftats luncherna som är hektiska nu när det närmar sig hösten.

Nu har jag tagit en dusch, och ska snart göra iordning håret, sen ska jag sova.. Bara två dagar till med tio timmarspass. BLäää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0