Jävla dator

Lite rädd jag blev. När jag skulle gå in på internet så funkade det inte, pappa hade innan idag installerat ett nytt antivirusprogram till mig, och det var där skon klämde. Det funka inte så bra på min dator, så jag fick avinstallera det och installera ett nytt antivirusprogram. Lite drygt, det är därför jag inte har kunnat skriva blogg förrän nu.

Jobbet gick bra idag, lagom med folk, hade nåt att pyssla med hela tiden :) Det är ganska tråkigt med dötid faktiskt.

Nu ska jag titta lite på det löjligt stora tvn ;) (haha) Sen ska jag nanna.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det har varit slut sen länge. Även fast det inte "har varit slut". Svårt att förklara. Nu blir det dock på riktigt. Så jaa. det är som det är.

2009-08-26 @ 12:44:07
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0