Känner du katten som sitter på bordet?

Vår äldsta katt, som är typ 15år, är verkligen som en hund. Om hon närmar sig låt oss säga min pirog som hon nyss gjorde och man säger "nej!", då backar hon och går iväg :) Niiice .

Det var som sagt otroligt varmt idag, det är olidigt att jobba då. Men det funka alla fall, det var inte jätte mycket folk. Men vi hade nåt att pyssla med hela tiden :) Alla kom på en gång också, alltid lika roligt.

Varmtvattnet och pelletsbrännare är fuckt up. När jag duschade hann jag precis att tvätta av kroppen och tvåla in mig, men när jag skulle tvätta av tvålen så var vattnet iskallt! Och då hade pelletsbrännaren varit på hela dagen och mätaren stod på 90, skumt.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0